نوشته شده توسط : محد شیرازی

سقف پاسیو در خراسان رضوی دارای بالاترین کیفیت بوده که نسبت به سقف های شیشه ای قدیمی در مزیت کامل هستند. این نورگیرها توسط تولیدی های مختلف با تولید انبوه در سایزهای مختلف ساخته می شوند.  این نورگیرها دارای ضمانت نامه استاندارد بوده و مدت گارانتی آن ها دو ساله می باشد. سقف پاسیو در خراسان رضوی بازتاب کننده بسیار عالی نور خورشید محسوب می گردد.  در دیزاین نمای خارجی ساختمان از عوامل مهم محسوب می شود. تنوع رنگ در سقف پاسیو طبقه در خراسان رضوی بالا بوده و شما عزیزان با بهره گیری از نورهای رنگی ملایم می توانید فضایی دلنشین داشته باشید. مزیت نورگیر های سقفی جهان نورگیر این است که شما عزیزان می توانید با آب بندی کامل این سقف ها را دریافت کنید تا بتوانید در شرایط مختلف از آن استفاده کنید. این نورگیرها با برخورد آب دچار زنگ زدگی نمی شوند و از این نظر ماندگاری بالایی دارند. معماری آتریوم که در دکوراسیون داخلی منازل از موارد مهم محسوب می شود.

         

ورق های پلی کربنات و اکرلیک استفاده شده در راه اندازی سقف پاسیو در خراسان رضوی در اندازه های گوناگون و برای کاربردهای مختلف در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند.. ورق های اکریلیک از قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای برخوردار هستند. در صنعت به نورگیرهای حبابی نورگیرهای کوپل نیز می گویند. اشکالی که برای سازه های آن ها در نظر می گیرند در انواع شکل های هندسی اعم از مخروطی، مربعی، کروی و غیره در قالب های از پیش طراحی شده برای جرای نورگیرها مورد استفاده قرار می گیرند. پوشش حبابی سقف پاسیو در خراسان رضوی یکی دیگر از پوشش هایی است که برای راه اندازی نورگیرها مورد استفاده قرار گرفته که مانند پوشش پلی کربنات دارای ماندگاری بالایی است. هر ساختمان با توجه به مسکونی یا تجاری بودن آن دارای فضاهای مختلفی جهت نورگیری می باشد. برای همین شکل هایی که برای اسکلت این نورگیرها در نظر می گیرند، می تواند در انواع شکل های هندسی باشد.

برای بازتاب کامل نور توسط سقف پاسیو در خراسان رضوی از حباب های نوری در اندازه های مختلف استفاده می کنند. این حباب ها در انواع اندازه ها ساخته می شوند.  همچنین تنوع رنگ در آن ها نیز بالا می باشد. اگر می خواهید از صداهای آلوده کننده در فضای پاسیو راحت شوید می توانید از انواع نورگیرهای سقفی چون سقف پاسیو در خراسان رضوی بهره کامل داشته باشید. استفاده از ورق های اکریلیک در ساختار سقف باعث شده است تا رنگ و جلای آن ها در هنگام پولیش زدن به حالت اولیه باز گشته و نمای زیبایی به خود بگیرد. سقف پاسیو از وزن سبکی  برخوردار بوده که ار قابلیت های مهم این سقوف محسوب می شود. سبک بودن نورگیرهای سقفی مزیت ویژه ای نسبت به نورگیرهای شیشه ای ایجاد گرده است. نورگیرها هم می توانند بر اساس سفارش شما طراحی شوند و هم می توانند به صورت آماده مورد استفاده قرار بگیرند. با استفاده از نورگیرهای سقفی می توانید از عوامل تاثیرگذار در دکوراسیون داخلی به حساب بیایید.





:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: